småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tisdag

Publicerad 2009-02-03 12:21:20 i Allmänt,

Jag har haft en soft förmiddag! Jag låg kvar i sängen medan barnen lekte på övervåningen. SÅÅÅÅÅ skönt. Nästan som en sovmorgon ;-), Fast jag var så klart uppe vid sju tiden och fixade välling. Sen var jag upp ett par gånger för att byta blöja på lillebror och för att hjälpa storebror också... Men annars så...

Storebrors feber har sjunkit rejält. Han är nog snudd på feberfri. (hoppas hoppas hoppas...)
Barnen blir hemma imorgon i vilket fall, men om storebror är feberfri idag så kanske det blir dagmamman ändå på torsdag. Vi får se.

Barnen är inte så där jättehungriga så det blir nog en lätt lunch för dem och myscappuccino för mig. Pulversorten men det är gott det med!

Idag måste jag få lite gjort här hemma. Annars kommer tvättberget att växa till ohållbara nivåer. Vi kommer att måsta bygga ut för att få plats med det typ...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela