småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Stressig torsdag

Publicerad 2009-02-12 13:02:48 i Allmänt,

Vi trodde att lillebror skulle bli bättre.
Vi hade fel!

Han slog till med 38,9° igår kväll och det håller i sig, nu har han 39,5°...
Hmmm. Så länge han bara har feber så ställer vi inte in storebrors kalas! Alla vet vad som gäller så det ska vara ok. Han har inga andra symptom så jag antar att det bara är en vanlig flunsa. Särskillt som varken jag eller maken blivit dåliga, vi har väl redan haft den...

Nu ska jag stressa iväg mot jobbet så fort maken kommer hem från sitt. Det är väldans stressigt att ta halva dan var så här, men det funkar. Känns lite bättre gentemot chef och kollegor att inta vara borta helt. På det här sättet hinner vi ju sköta det mesta av våra arbetsuppgifter själva.

Jag ska stressa förbi barnens hus och fixa lite inför kalaset också. Jag måste, det finns inget annat sätt. Jag hade planerat att fixa de här sakerna under mina luncher den här veckan, men det blev ju inte riktigt så.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela