småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Smygbloggar

Publicerad 2009-02-08 16:31:15 i Allmänt,

Är på jobbet. väntar emst på att arbetsdagen ska ta slut!
Det har itne varit något liv här alls idag. Mest dö-tid. Visst, det finns alltid saker att göra men ändå. Det är inte skoj att bara städa och plocka en hel dag. Mycket roligare när man blir avbruten av kunder då och då;-)

Snart är det dags att sluta för dagen. Hela familjen kommer och hämtar mig om ca 45 min. Superduper!

Vi ska ha riktigt söndagsmys ikväll. Baka egen pizza och mysa med barnen. Lillebror lär väl mest kladda med maten. Storebror kommer bara att vilja ha kanter utan minsta lilla rött på! Nästan så att jag tycker det är bättre att baka scones till honom och ge honom lite yoghurt... Kan det klassas som middag?

Det kommer säkert att bli något sånt till storebror. Han mår fortfarande inte helt bra så vi låter honom ha lite spelrum till middagen. Huvudsaken är att han får in sig något över huvud taget!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela