småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oroligt natti natti

Publicerad 2009-02-19 00:11:26 i Allmänt,

Verkligen dags för mig att sussa om jag skaorka med morgondagens arbetspass.
Lillebror har precis vaknat till och blött näsblod!!! Första gången. Jag kan inte låta bli att bli lite orolig, vet ju inte varför! Måste det finnas en anledning?

Min mamma ska vara hemma hos oss med barnen resten av veckan. VAre sig pl¨nboken eller karriären mår bra av för mycket VAB. Hör gick smärtgränsen för oss. 2,5 veckor i sträck! Barnen kommer att ha varit hemma i tre veckor när den här veckan är slut! Hoppas de kan vara hos dagmamman nästa vecka! Annars vet jag inte riktigt vad vi ska ta oss till...

Bäst att inte ta ut något i förskott!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela