småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Efter uppehållet...

Publicerad 2009-02-01 09:42:18 i Allmänt,

Under jul och mellandagarna hade jag mer eller mindre blogg uppehåll. Det fanns helt enkelt inte tid till att blogga. Nu är jag tillbaks sedan några veckor. Jag hinner inte blogga varje dag som det är nu, men det blir ett antal inlägg varje vecka.

Innan uppehållet verkade jag ha en mer eller mindre trogen läsarkrets. Det såg i alla fall ut så på statistiken. Under uppehållet tappade jag så gott som alla läsare. Jag kan förstå det. Hur kul är det att kolla in en blogg som aldrig uppdateras, det blir rätt trist rätt snabbt.

Idag har jag inte lika många läsare, det ska erkännas. Men jag verkar ha fått tillbaks vissa nya, eller gamla, stammisar. Det är jätteskoj. Även om jag bloggar för mig själv, för min skull, så är det roligare med läsare. Ingen ska påstå något annat.
Om man inte vill ha läsare så skaffar men ju en lösenordsskyddad blogg. Eller hur!
">

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-01 09:58:34

Mysig blogg du har:-)Här får du en till besökare:-)



Ha en skön söndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela