småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Snöänglar

Publicerad 2009-12-15 23:08:13 i Allmänt,

Det är de stora planerna för morgondagen.

Båda killarna är hemma med mig imorgon så då ska vi minsann göra snöänglar och åka pulka.
Det gäller ju att passa på medan snön ligger kvar.

Sedan blir det nog en shoppingtur med maken på eftermiddagen. Eventuellt hinner jag med att klippa håret med, skulle vara kul att bli hårfin till jul ;-)

Vi gick igenom julklapparna igår kväll och hör och häpna. Allt är fixat! Inte illa minsann. Vi ska fixa en liten bonus till min mamma bara. Ett litet tack för att hon kommer och hjälper till med all julmat. Medan vi är på jullunch med makens syskon så håller hon grytorna kokande varje år. Det är värt miljoner men hon får nog en chokladask istället.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela