småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Julens värde

Publicerad 2009-12-22 23:21:47 i Allmänt,

87!

Wow!!

Blev mäkta imponerad.
Hoppets ljus tändes direkt.
Vad kan man säga...

Tog tempen igår kväll.
38° feber.
Som sagt, vi är nog inte redo för friskförklaring av vår lillkille ännu...
Sist han hade feber (någon gång i våras) så höll sig värdet högt i flera veckor innan det tvärrasade från 70 till 27 på en och en halv vecka.
Det må ha varit länge sedan enligt almanackan men minnet är pinfärskt för mig. Han var nämligen hos dagmamman den veckan det sjönk...
Hoppas bara doktorn håller med om att det är för tidigt att ropa hej och ger oss ett nytt intyg. Det vi har går ut i januari så vi får väl vänta och se...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela