småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

63

Publicerad 2009-12-14 23:18:30 i Allmänt,

Det är veckans värde.
Han är lite krasslig, hostig och så. Blir det inte bättre snart så måste han nog träffa en doktor. Man blir ju lite orolig att det sitter i sedan han hade lunginflammation...

Väntar med spänning på ett "ärligt" värde. Det vill säga ett prov taget när han är frisk och inte småförkyld. Jag vågar inte tro på att han kommer att fortsätta ha så här höga värden när förkylningen går ur kroppen. Det vore för bra för att vara sant ;-)

Var förbi lekterapin idag. Clownen Daf Daf var där. Lillebror satt och skrattade högt och storebror kunde inte sitta still på stolen, så intensivt levde han sig in i föreställningen.
Nu är det bestämt att Lillebror och jag ska komma dit efter provtagningen som är efter trettondan. Det blir bäst att vänta tills dess då helgerna är över och man kommer in i vardagslunken igen.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela