småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vardag igen

Publicerad 2009-08-20 17:50:23 i Allmänt,

Idag är det vanlig vardag.
Stoebrar har varit hos dagmamman.
Lillebror är fortfarande hemma
Tvättmaskinen går för högtryck.
Det är tvätt i maskinen.
Jag har hängt tvätt.
Bäddat sängen är gjort.
Storebror har dessutom fått nya lakan i sin.
Diskmaskinen är snart full den med.
Dessutom har vi varit ute och grävt i varsin rabatt som ska tas bort. Ja, båda två.
Maken har varit iväg med en massa sopsortering.
Nu har vi ätit och jag ska bada barnen.
Under tiden de plaskar så städar jag.
Kan det bli mer vardag än så?
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela