småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sista dagen!!!

Publicerad 2009-08-26 11:02:49 i Allmänt,

Nu är det slut på semestern.
Idag är min sista lediga dag och då vabbar jag. Så egentligen skille jag varit på jobbet.
Det tar emot lite grann att börja jobba igen.
Samtidigt är jag taggad och ser fram emot att komma igång igen.
Det är lite märkligt att jag fått så många samtal från jobbet under semestern. Var och varannan dag har telefonen ringt. Inte för att det gör så mycket men samtidigt har jag inte fått koppla bort arbetet 100%.
Men så är det när det är många nya och jag har längsta erfarenheten. Det märkliga är att det inte främst är de nyaste som ringt, även om de med hört av sig, det är mest de som är erfarna själva.

Idag ska jag ta en sväng på stan utan familj och barn.
Maken kommer hem tidigt så jag drar direkt.
Ska mest fönstershoppa men hittar jag något skoj så ska jag minsann passa på jag med.
Det kanske till och med bir till att prova lite kläder.
Vem vet...

Imorgon ska maken följa med barnen till dagmamman och vara där en stund med lillebror så han får leka lite med de andra barnen. Han kommer att tycka det är super kul.
Jag lär inte blogga ett dyft imorgon.
Kan inte från jobbet och lär inte orka när jag kommer hem. Jobbar fram till söndag nu.
Rivstart med andra ord!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela