småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lillebrors värde

Publicerad 2009-08-18 18:58:54 i Allmänt,

Sorry Susanne. Jag missade att skriva ut veckans värde.

Blodprovet igår gav ett värde på 61.

Det är betydligt högre än förra veckan då det låg på 31. En dubbling.
Men jag tror att det beror på infektion.
Både Storebror ochBonusgrabben hade feber förra veckan och under helgen. Runt 39°.
Lillebror får inte feber så lätt. Han har faktiskt nästan aldrig feber. Sist han hade feber fick han ITP...
Men nu misstänker jag att han har någon infektion av något slag i kroppen precis som resten av familjen och att det är därför han har så pass högt värde. Jag är helt inställd på att det kommer att gå ner inom ett par veckor. Har vi tur så lägger det sig mellan 40 och 50 igen, det verkar ju vara där han stabiliserar sig mellan varven.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela