småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Helgen

Publicerad 2009-08-30 20:13:36 i Allmänt,

Jag har som sagt jobbat.
Bonusgrabben har varit här så maken har haft det han gjort minsann.

Igår var vi bjudna på middag efter att jag slutat jobbet. Vi kom dit strax efter sex. Sommarens sista grillning blev det. Nu har vi en massa höst grillning att se fram emot ;).

I morgon är det dags för nytt blodprov.
Jag förväntar mig ett värde under 50, allt annat skulle förvåna mig mycket.
Med tanke på att han hade 52 förra veckan och det var ett sjunkande värde så kan jag inte tänka mig annat.
Men på den ljusa sidan av saken så väntar jag mig ett värde över 30! Kanske till och med över 40... Man kan ju hoppas. Det börjar bli dags för nytt läkarutlåtande till fösäkringskassan också.
Sist tog det så lång tid att få papperen att det känns som att vi måste börja be om det redan nu om vi ska hinna få ett innan september är slut. Annars får vi problem. Men det ordnar sig nog.
Det brukar det göra...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela