småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Förkylt

Publicerad 2009-08-13 17:19:39 i Allmänt,

Jag känner mig rejält hängig.
Barnbaciller är de värsta, det går inte att stoppa dem.

Lillebror har inte fått feber ännu, han kanske klarar sig från det värsta, vi får se. Väntar med spänning på måndagens prover...
Storebrors feber har sjunkit rejält även om den inte är helt borta ännu. Det verkar som att det vänt. Som vanligt har han inga andra symptom, bara feber. Lite irriterande att inte veta vad som är fel när han bara är varm.

Lillebror har alltid hjälm. Han slipper den när han sover och när han sitter och äter. Annars är det hjälm på så fort värdena ligger under 50. Men trots hjälm så kan han ju slå sig rätt rejält. Igår blev vi lite onödigt påminnda om hur illa det kan gå när han slog i golvet. Samtidigt är vi tacksamma att det gick bra den här gången och är lite mer alerta igen...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela