småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Valborgsmässoafton

Publicerad 2009-04-30 09:54:32 i Allmänt,





Så var det sista april igen! Härligt med våren! Visst har jag tyckt om den här vintern. En riktig vinter med massor av snö och endast lite is... Super. Men den var lång så nu myser soldyrkaren i mig av att våren är här.
Vi ska självklart iväg till brasan ikväl. Fattas bara annat! Först blir det grillning här hemma, makens bror med familj kommer så det blir skoj.

Nu är det hög tid att kasta i sig en balja kaffe om vi ska hinna plocka undan lite och hämta maken. Sedan måste vi handla en hel del inför kvällen. funderar fortfarande på vad det blir för tillbehör till det grillade. För att inte tala om förrätt, tror nästan jag skippar den. Det blir för mycket att stressa med...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela