småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Små sjuklingar

Publicerad 2008-09-03 22:21:52 i Allmänt,

Maken har vabbat idag.
Vi kände att storebror inte mådde riktigt bra.
Han har inte feber eller så, mest en allmän känsla.

Tyckte han var ovanligt trött igår och så.
Alltså har båda killarna varit hemma med pappa idag.
Visade sig vaa ett bra beslut.
Storebror slocknade vid fem tiden och gick inte att få liv i. Han sov till åtta. Då han brukar gå och lägga sig i vanliga fall...
Efter välling och saga var han helt villig att gå och fortsätta sova.

Det är vad jag kallar en trött kille!!!

Lillebror är lite snorig men pigg.
Sjukdomen kom vid helt fel tillfälle för onom. Han har ju bara hunnit bli inskolad men inte hunnit vara hos dagmamman "på riktigt".
Storebror blir hemma imorgon också, men lillebror får gå till dagmamman.
Det blir som en ny inskolning om han blir borta för många dar.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela