småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så var min lediga "helg" över...

Publicerad 2008-09-22 21:00:41 i Allmänt,

Efter att ha jobbat i sex dar i sträck så har jag varit ledig en hel dag. Wow.
Imorgon börjar en ny arbetsvecka...
Suck.

Så vad har jag gjort under min lediga dag...

Besökt tandläkaren!
Hurra!!!
Jag som har extrem tandläkar skräck har haft ångest sedan igårkväll...
Men nu är det gjort.
Jag ska tillbaks om tre veckor men det försöker jag glömma bort för tillfället...

Vad har jag gjort mer...
Beställt en toalettstol.
Vilken skitgrej...
Då kanske vi får en som inte fyller tanken två gånger per timme utan att vi har varit där...

Nu ska jag njuta av min lediga kväll med lite tv mys med maken.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela