småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oj vad sent det blev.

Publicerad 2008-09-19 00:11:45 i Allmänt,


Nu är det verkligen dags att gå och sussa!

Jag ska upp och jobba imorgon också. Ja, jag ska ju jobba hela helgen. Men imorgon ska jag iväg med barnen först. Och de ska till öppna förskolan, det är ju fredag med stor barngrupp. Alla områdets dagmammor samlas med barnen och har heldag ihop. Ordinarie dagmamma är inte där i morgon så det kan ju bli lite kinkigare att lämna. De är alltid lite känsligare när det är mycket barn.
Även om lillebror är hel lugn så är han ändå liten och ny i gruppen. Man vet aldrig när det kommer ett bakslag...

Bara att hoppas på att det blir lite bättre väder för killarna att vara ute i.
Regnet har hängt i luften i flera dar. Det är råkallt och fuktigt i luften. Riktigt höstrusk.

Maken hade varit riktigt omtänksam ikväll. Han hade eldat i öppna spisen så att det var en så mysig brasvärme i hela huset lagom tills att jag kom hem ikväll. Jag tycker det är så mysigt med bara känslan av öppen eld. Det blir en helt annan värme än av elementen.

Tack älskling.

Hoppas du känner för att göra om det i morgon, skulle vara härligt fredagsmys...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela