småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Mina små sjuklingar...

Publicerad 2008-09-23 23:03:51 i Allmänt,






Mina stackars små killar.
Det är inte lätt att vara liten!

Lillebror har som bekant öroninflammation.
Nu verkar det vara storebrors tur också.
Kanske inte öroninflammation, men feber.
Den här veckan blev de sjuk båda två. Bara att hoppas att det är övergående för storebror.
Han har inte klagat över värk sp det kanske bara är förkylning...
Hoppas hoppas...

Maken har redan planerat att vara hemma hela veckan med lillen så det är bara för storebror att vara hemma.
Tur o oturen att de blev sjuk båda två.
Med lite tur så blir de friska båda två sen också.
Blir ju lite mindre tid hemma totalt sett när de passar på att vara sjuka tillsammans.
Det är lite värre när de tar varsin vecka liksom...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela