småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

God morgon...

Publicerad 2008-09-19 08:25:03 i Allmänt,




Så var det sista vardagen den här veckan...
Tyvärr kommer det inte att innebära sista arbetsdagen för mig. Jag jobbar som bekant helgen också.

Än en gång:
Det är inte att gå till jobbet i sig som är jobbigt. Jag tycker rätt bra om mitt jobb och jag har bra kollegor.
Det är det att jag knappt hinner träffa mina barn. Särskillt lillebror. Han orkar ju inte alltid vara vaken ända tills jag kommer hem. Och det suger!!!
När jag dessutom jobbar helgen så blir det ju bara några få timmar lördag och söndag som vi får ses.

Börjar halv 10 idag sp jag har det lite lugnare än igår.
Dessutom tankade jag bilen igårkväll så det oros momentet är borta. Igår åkte jag på ångorna till jobbet. var så sen att jag inte hann stanna och tanka på väg till jobbet, klarade mig till macken efter jobbet, tack och lov. Så nu kan jag slappna av ett tag.

Hoppas alla får en mysig höstfredag idag.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela