småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

God morgon!

Publicerad 2008-09-13 10:53:10 i Allmänt,

Fick något så lyxigt som sovmorgon i dag!

Inte helt vanligt när man har småbarn...
Tre stycken mellan 1 årh 5 år för tillfället.

Har ont i knät idag.

Lyckades ramla igår.
Helt oskyldigt, jag lovar.
Var på väg nerfpr en backe, rätt brant men ändå.
Det låg grus på asfalten. Det tänkte jag inte på förrän fötterna helt plötsligt for iväg under mig.
Slog i ena knät innan jag hann ta emot mig med ena handen. Det gjorde ruskigt ont då och känns fortfarande o knät.
Kan bara hoppas att det är övergående. Det syns inget utanpå så jag kanske lyckades sträcka något lite...
Vi får väl se...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela