småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagens bedrift...

Publicerad 2008-09-13 20:50:21 i Allmänt,

Äntligen har vi hunnit med!

Bättre samvete direkt.

Lillebror fyllde ju 1 för ett tag sedan. Han fick då två Thomas Tåg gåbilar. Den ena har aldrig kommit ur kartongen eftersom vi hela tiden tänkt lämna tillbaks den och byta till något annat.
Det har bara inte blivit av. Vi har, som vanligt, inte riktigt hunnit med oss...

Men idag blev det gjort!!!
Vi lämnade tillbaks den och köpte ett Fisher Price garage i serien "little people". Visserligen fick vi lägga en slant emellan, men det var det värt.
Storebror fick en tågbana i samma serie när han var runt ett och den hänger med än.
Han och bonusgrabben gillade det nya garaget helskarpt och lillebror började leka direkt.
Känns bra att det blev en hit.
Den kommer nog att hänga med länge den här med.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela