småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Aj Aj Aj

Publicerad 2008-09-30 22:52:37 i Allmänt,





Är sjukskriven!
Brukar hålla mig frisk, eller åtminstonde tillräckligt frisk för att jobba...
Men nu är det tji.

Jag skulle bära in lite ved i söndags. Tog en låda och packa i.
På väg in till huset kändes det som att jag gick sönder. Sedan gjorde det så fruktansvärt ont.
Det var som att fogen fram gick upp. Det var den jag hade problem med när jag väntade lillebror.
Till och med förlossningsvärkarna satt i fogen...
Jag hade problem i över ett halvår efter att han kommit innan det gick över. Nu har jag varit problemfri i ungefär ett halvår, tills det här hände. Nu har jag så ont om jag står eller går för mycket. Precis som foglossningar.

Försökte få en tid hos doktorn.
Första lediga tid är på fredag. Det tackar vi varmt för.
Eftersom att jag står hela dagarna på jobbet så var det bara att sjukskriva sig.

För första gången i mitt liv verkar jag ha en förstående chef.
Han sa att man får vara sjuk. Han hoppas att jag kommer tillbaks snart eftersom de behöver mig, men att jag ska krya på mig.
Det var så skönt att höra att man får vara sjuk.
Jag blir hemma imorgon också så får jag se hur det känns då...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela