småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vackert väder

Publicerad 2008-10-18 15:26:17 i Allmänt,

Känner mig nästan lite bortskämd.
Maken är äntligen hemma.
Inte bara hemma, utan alldeles underbar också.
Han klev upp med barnen i morse och lät mig sova tills jag kom ner i köket själv. Och då fixade han kaffe. Helt underbar!!!

Nu sitter jag i köket och tittar ut på en alldeles underbar hösteftermiddag,. Solen skiner och det riktigt sprakar av höstfärger på träden.
En liten fördel med att vara sjukskriven bara.
Man missar inte alla vackra höstdagar. Hinner se vilket väder det är och vilka vackra färger hösten bjuder på.
Synd bara att jag mest sitter inne och håller på att bli vansinnig av att inte kunna göra någonting!!!

En vecka kvar till räntgen. Då kanske jag kan få en förklaring på varför jag fått så ont...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela