småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Regn och rusk

Publicerad 2008-10-01 14:47:36 i Allmänt,




Skit tråkigt väder ute.
Bara regn och rusk. En sån här riktig höststorm känns det som.
Det kanske spricker upp framåt kvällen men jag tvivlar på att det håller i sig i så fall.

Idag har snickarn varit här och lappat och lagat väggen i gillestugan och fixat me dgolvet i köket.
Nu väntar vi bara på att elektrikern ska komma och fixa elkontakten som hänger fritt från taket. Knappast barnsäkert om man säger så...
Sedan väntar vi ju på elektriker nr 2 också.
Badrummet är ju en historia för sig. Det är tredje dan i rad vi väntar på killen som ska fixa med golvvärmen och så.
Hmmmm.
Vi får väl se när han dyker upp...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela