småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oj vad jag fixat och donat...

Publicerad 2008-10-17 10:33:03 i Allmänt,

Lämnat barnen på "öppna".
Tömt och fyllt diskmaskinen, nu schwoochar den så vackert! (Jag tycker inte om att handdiska!!!)
Tänt en eld. (Ja, jag fryser!)
Dammsugit och torkat golvet i köket. (Var ett måste efter lillebrors framfart. (Kladdunge ;).)

Nu ska jag ta det lugnt innan jag smäller av av värk.
Viusst, det gör ont att hålla på. Men det är just därför det är lika bra att få det mesta undanstökat på en gång på morgonen. Då har jag i alla fall en chans att återhämta mig om jag vilar tills barnen kommer hem.
">

Kommentarer

Postat av: Tezz

Publicerad 2008-10-17 10:35:11

Låter som att du också fått en bra start på dagen, hoppas du får en trevlig helg också :)

Postat av: Alina

Publicerad 2008-10-17 10:40:23

Hej! Var du på blog awards igår? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela