småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Natti natti

Publicerad 2008-10-12 23:34:05 i Allmänt,




Dags att göra kväll.

Har zappat emellan kvällens alla filmer. Samtliga har jag sett förut. Det är svårt att inte kolla på Pretty Woman, romantiker som jag är, samtidigt är "Se upp för dårarna" en riktigt bra svensk film...
Nåja, nu är beslutsångesten och våndan över så samtliga filmer är slut.

Grabbarna sover sött sedan några timmar. Maken har gått och lagt sig. Dags för mig att sätta punkt för veckan och vila lite inför nästa...

Grabbarna ska iväg på mulle i morgon. Alla dagmammorna i området ska göra gemensam utflykt. Jätteskoj för barnen. Hoppas bara att det är klart vilket väder det blir redan på morgonen. Sol eller ösregn, så att jag är säker på vilka kläder jag ska ta på dem. Det är alltid ett dilemma. Oftast kan man lösa det med att skicka med ombyte, men det är lite svårare när de ska iväg på utflykt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela