småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Grått och trist.

Publicerad 2008-10-21 08:40:50 i Allmänt,

Börjar kännas om dåliga repriser.
Förra veckan skrev jag om den energi kick jag får av vackert väder och vilken härlig känsla det är att se ut på en strålande vacker höstdag.
Idag är det det motsatta som gäller.
Inte ens lövens färger är lika vackra när det är grått ute.

Nåja, vi tar oss nog igenom denär dan med. Även om den säkert blir lite mindre produktiv än den kunnat vara.
Nu ska jag göra i ordning storebrors saker och väcka lillebror. Dags att lämna ett av barnen hos dagmamma. Minstingen blir hemma idag med. Han har inte alls sovit gott.
Alltså har inte jag heller sovit gott.
Näsdroppar hjälpte lite grann i alla fall. Tur det, då fick vi sova halva natten åtminstonde.

Kaffet tänker jag avnjuta stressfritt när jag kommer tillbaks!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela