småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fredag morgon

Publicerad 2008-10-10 08:29:57 i Allmänt,




Äntligen närmar sig arbetsveckan sitt slut.
Längtar tills hela fmailjen är ledig och kan mysa fullt ut. Även om jag varit hemma hela veckan känns det som att vi inte hunnit träffas mycket alls.
Dessutiom har jag haft så tråkigt här hemma alldeles själv. Jag har ju inte kunnat gör a något utan bara fått titta på alla saker som vi borde ta itu med.
Allt från lagning av väggar till målning av grunden, till tvättning, till städning.

Ikväll kommer bonusgrabben för att vara hos oss över helgen. Killarna brukar leka så bra ihop.
Kvällen kommer nog att gå ut på att jag och maken ska få hyfsat städat i hall och kök över helgen. Vi MÅSTE torka golven i hallarna och i trappen efter att hantverkare har sprungit in och ut hela veckan...

Nej,  nu är det dags att åka. Ska lämna barnen på öppna förskolan. Dags för stor grupp med alla dagmammor. Skojsogt värre.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela