småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Snålt med bloggande

Publicerad 2008-11-11 22:24:18 i Allmänt,

Så var det igång igen. Ekorrhjulet alltså.
Det blir inte mycket tid till bloggande när jag jobbar. En snabbis på morgonen om det flyter på och en kort update på kvällen, det borde jag i alla fall hinna med...

Har jobbat första arbetsdagen eftersjukskrivningen. Det gick bra, visst har det gjort lite ont men mest har det varit ok. Om jag låter bli att slå i tummen hela tiden så blir det nog bättre.
Det har varit storstädning på jobbet. Alla har dammat, dammtorkat och fixat prisskyltar hela dan. Jag har i och för sig inte dammtorkat så mycket eftersom jag inte kan blöta ner bandaget men oj vad jag har fixat med annat.
Imorgon får vi se om vi får godkänt, då kommer storbesök från huvudkontoret.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela