småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Snabb update!

Publicerad 2008-11-13 22:01:19 i Allmänt,

Oj, vad lite tid det finns. Att den ska måsta vara så begränsad...

Besöket från HK blev ju intressant. Han valde att vara mystery shopper och bara kolla in butiken och personalen... Vilken en, presenterade sig inte ens denna gång. Tur att vi var beredda och inte behövde oroa oss;-)

En massa plock på jobbet hela tiden. En massa små strul att reda ut och en massa städande hela tiden.
Blir skoj på måndag när vi får höra och se vad alla tycker om vår butik. Alla leverantörer och kollegor som besökt oss säger att vi har en så fräch och städad butik. Att det är roligt att komma till oss därför. Hoppas kollegorna på måndag tycker detsamma. Bra idé att ha jultallrik redan nu. I slutet av december är det nästan för sent. Då har man ju hunnit lessna på det mesta av innehållet...

Nu är det Hells kitchen. Ett tv måste!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela