småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Godmorgon!

Publicerad 2008-11-06 10:33:01 i Allmänt,

Har haft en liten sovmorgon idag. Eller, sovmorgon och sovmorgon... jag låg kvar i sängen och myste medans barnen lekte och pladdrade på bredvid mig. Mysigt värre!!!

Dagen stora projekt: Städa det nyrenoverade badrummet!!!
Jag ska prova i alla fall. Med tejpad handske så inte tummen blir blöt borde det funka. Det skulle vara så roligt att få överraska maken med ett fräscht badrum när han kommer hem. Det är inte en sekund för tidigt som vi får flytta ut ur
50-tals badrummet... Det är ok för barnen att bada i men lite väl slitet för att hela familjen ska trivas...

Sedan skulle jag tycka att det vore jätte kul om jag kunde åka iväg en sväng i efermiddag och handla en farsdags present till maken. Han säger hela tiden att han inte vill ha någon, men jag tycker ju att det är roligt att ge!

Det vore ett bra slut på veckan att bli helt klar med badrummet och kanske få påbörja nästa projekt...

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela