småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Barnfritt

Publicerad 2008-11-23 13:18:33 i Allmänt,




En liten stund barnfritt här hemma. Familjefritt till och med...
Maken har tagit med sig alla tre barnen till farmor och farfar så att jag ska få en chans att adventspynta här hemma. Jobbar nästa helg så det här är enda chansen.

Springer som en tok mellan olika projekt och är tvungen att ta en minut för att hämta andan.
Ska:
Stryka gardiner.
Byta gardiner.
Hitta och sätta fram adventsstakarna...(vart nu dom kan vara...)
Städa rent allmänt.
Kolla om jag har plats för julbyn någonstans. Den är ju så fin!

Hmmm. Han sa att han inte skulle vara borta så länge. Undrar hur mycket jag kommer att hinna med egentligen.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela