småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen ledig

Publicerad 2008-11-21 21:12:14 i Allmänt,



Så är äntligen arbetsveckan slut. Jag har bara jobbat tre dar den här veckan och det räckte alldeles utmärkt. Jag borde inte ha blivit så här slut med kort vecka, men oj vad intensivt det har varit.
Strul och case hela tiden, det har bara avlöst varandra. Plus en del extra från bossen. Så fort jag löst ett problem och blivit av med ett to-do papper har jag fått två nya. Hann precis bli klar med allt lagom till stängning. Men känner ändå att jag borde fått mer gjort.

Nåja, avlösningen ska ha något att pyssla med under helgen också. Och sedan har vi ju en ny vecka med start tisdag så jag har nog att göra då med.

Nu ska jag film mysa med maken.
Han är min vardagshjälte!
Fixar allt med barnen så länge jag har dessa idiot tider som handeln erbjuder...
Tur att jag har skoj på jobbet åtminstonde.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela