småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen klar!

Publicerad 2008-11-06 14:01:18 i Allmänt,

Badrummet är klart!
Helt klart!
Både klart och rent!

Jag lyckades minsann torka av ALLA ytor i hela badrummet, tur att det är litet! Alla väggar och hela golvet och till och med fönstren är avtorkade!

Och jag har fått duscha i det sprillans nya badrummet!
Så skönt!
Och så mycket enklare än att behöva trängas med skötbordet och krångla med att få plats i badkaret med alla basrnens leksaker... Mycket smidigare med egen dusch!!!

Då ska väl maken bli glad hoppas jag. Han har inte heller uppskattat 50-tals badrummet så där super mycket under den här tiden.
Samtidigt är vi väldigt glada att det rummet är så pass fräscht eftersom att det är det hela familjen tvingats använda under renoveringen.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela