småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vårstorm

Publicerad 2008-05-07 15:44:46 i Allmänt,

Man hör hur det blåser och tar i ute, rena rama stormen.
Mysigt att kunna sitta inne en sån här dag.
Jag har ingen lust alls att ta ut barnen i vindarna just nu, så vi har mysdag inne.
Hoppas verkligen att sommar löftena infrias. Tycker mycket bättre om när det är varmt och soligt ute.
Fast det är klart. Regn och kyla kanske är mer vanligt sommarväder nu för tiden...
Hoppas inte!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela