småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Trötter

Publicerad 2008-05-07 23:19:07 i Allmänt,

Jo, nu är mamma trött!

Trist väder som gav mig en sprängande huvudvärk är vad dagen bjudit på. Har inte orkat göra mycket... Bara varit.
Bråkat en hel del med datorer, modem, routrar, internet, kablar - you name it!
Tror jag hittat huvudproblemet med varför internet funkar så dåligt i alla fall.

Trasig nätverkskabel!!!

Tack så jättemycket telia. Ny bredbandskun och så skickar ni en felande kabel!!!!
Tack!

Tyvärr verkar det som att något mer strular. Internet är inte helt klockrent när jag kör trådlöst... Väldigt störande. Detta trots att jag nu har en "värsting router", går liksom inte att få tag på snabbare. Ändå så buffrar det inte i tid när jag kollar på video eller tv... Hmmmm
Uppföljning kommer säkerligen!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela