småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Torsdag

Publicerad 2008-05-15 13:38:19 i Allmänt,

Helgen är här för storebror. Ledig från dagis. Ja, nu har han ju slutat på dagis. Nästa vecka är det dagmamma som gäller. Annat schema också. tis-tor 9-14 istället. Kommer nog att passa honom, och oss, bättre!

Kallt ute, men solen är på G i alla fall. Ska se om vi får några kakor bakade idag. Har lite lust att sätta igång. Borde bli nåt gjort då...

Maken är borta till sena kvällen idag med. Ska iväg med jobbet på båt tur. Har lift hem med så han kan dricka vin till maten. Vissa har "flyt"...

Har pratat med vaktis på kyrkan. Han kan ge mig nyckeln redan på onsdagen. Superbra. Jag jobbar torsdag-fredag. Mina första jobbdar efter bäbistiden... Men nu kan jag få med mamma och duka på fredagkväll i alla fall.

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela