småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Super helg!

Publicerad 2008-05-26 23:43:18 i Allmänt,

På alla sätt och vis!!!!

Födelsedag!
Ja, jag blev ett helt år äldre... Inte så kul längre. Det var annat när man var tonåring. Nu vill man snarare dra av ett år...

Dop!
Lillebror blev äntligen döpt. Vi har dragit ut på det onödigt länge. Men nu är det äntligen gjort. Prästen var helt underbar. Barnen uppförde sig så fint i kyrkan. Helt underbart allting!

Morsdag!
Ja, den är ju för alla mammor men mysigt värre.

Som sagt. Har man inte att göra så ser man till att få...

Fattar inte att vi hann med allt. Särskillt inte som jag började jobba i torsdags också. Kom inte hem förrän vid åtta på kvällen både torsdag och fredag. Tur att maken fixade så mycket med barnen då. Kläder till alla osv.

IOdag ahr jag tagit igen mig ordentligt. Bara slappat.
I morgon sätter jag igång igen : )
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela