småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommaren är här!

Publicerad 2008-05-27 23:21:00 i Allmänt,

Solen har varit framme hela dan.
Underbart!!!

Storebror har varit hos dagmamman idag. Andra vecka är påbörjad. Han ville inte att jag skulle gå när vi kom dit. Efter en stund ville han till och med gå hem igen. Men när vi kom ut och gick till lekparken så var allt ok. Jag kunde bara säga "hej då!" och gå.
Gick bättre idag. Ingen "olycka" hände. Och han åt! Inte illa.
Tycker själv att han är lättplacerad. Dvs han tar det som det är och finner sig lätt till rätta. Har absolut inga problem med att leka med nya barn.

Var och storhandlade idag! Skönt att fylla på förråden, men tragiskt att titta i plånboken efteråt. Särskillt som jag betalade alla räkningar idag också... Tänk om man kunde slippa den detaljen. Vad skoj man skulle kunna ha för de slantarna... Nåja, drömma går ju.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela