småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så var kvällen här...

Publicerad 2008-05-14 20:48:13 i Allmänt,

Båda killarna ligger i sina sängar. Sover, eller somnar strax...
Lugnt, skönt, vila för trötta öron...

Maken är på vift. Tittar på hockey vm hos sin syster. Vi har så klart inte kanal 6 eftersom vi har telias tv.
Irriterande?
Absolut!
Jag skulle gärna se vm jag med. Har aldrig missat det förut. Någonsin!
Men jag har inte samvete. Kan inte. Ta ut barnen och komma hem så sent! Han är inte tillbaks före tion, snarare efter. Visserligen är vi lediga imorgon, men ändå!

Förr har det gått att se matcher på internet. Med fördröjning men man har fått se dem. Det vet jag.
Nu ska de ha 49,- för EN match. Känns väldigt överdrivet.
Det blir inte så lite pengar om man vill föja hela VM!
Köper hellre glass för pengarna.
Kommer att räcka hela sommaren.
Trots nya skyhöga priser!
Ha!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela