småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Onsdag

Publicerad 2008-05-07 09:14:00 i Allmänt,

Ännu en gråtrist dag.

Storebror är lämnad på dagis. Sista dan för denna vecka. Härligt att ha såna kortveckor, skulle jag också vlja ha ; ).
Vad vädret gäller har jag förtröstan. Det är utlovat sommarvärme redan till helgen1
Underbart!!!

Kak jakten fortsätter. Tror faktiskt problemet ligger i att jag inte är hundra motiverad att baka. Det får alltså inte vara komplicerat... Brukast bli mest gjort under stress. Antagligen kommer jag att ge järnet sista tre-fyra dagarna. Stressigt om jag gör så med tanke på att jag börjar jobba två dagar före dopet. (9:15-19:15 Korta dar? Not!)

Måste fota huset idag för att få en offert ang. hängrännor och stuprör (tråkigt...).
Måste också prova dopklänningen på lillebror (roligare...). Misstänker att han inte kan ha den. Min storkille! Hoppas det går att göra små ändringar för att få det att funka i så fall. Har lite idéer om knytband i ryggen och så. Bara att hoppas att det funkar om det krävs...
Borde åka till jobbet en sväng. Har antagigen fått ny chef nu, gamla har ju slutat. Ingen aning om vem det är. Spännande. Bara att hoppas på att det är någon som jag kommer bra överens med... Borde ha barnvakt om jag ska ut dit. Hmmm.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela