småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Onsdag

Publicerad 2008-05-14 09:59:00 i Allmänt,

Storebror går sista riktiga dan på dagis idag. (Han ska dit lite extra på fredag...). Lite sorgligt, men jag tror ändå att det kommer att bli bättre för barnen så här.
Jag och lillebror ska iväg på stan och leta skor. Måste ha "putsbara svarta skor" på jobbet. Trots att jag står hela dan!!! Ja, ja. Hoppas jag hittar några hyfsat sköna i alla fall...

Band till dopklänningen måste jag också hitta. Den är ju lite liten, men det ordnar sig nog... Lite uppfinningsrikdom, eller nåt, så fixar det sig. Jag  vill därför måste det gå!

Statistiken är felande!
Sååå irriterande. Gårdagen finns inte med. JAg VET att den fanns med igår med besök. Idag existerar den inte...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela