småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Löv, löv, massor av löv

Publicerad 2008-05-02 09:49:13 i Allmänt,

Har varit ute för att kratta löv flera dar nu.
DET TAR ALDRIG SLUT!!!
Helt otrolig!
Visst, tomten är inte liten.
Ok, vi har fyra, 4, björkar + grannens häck...
Men ändå!
Har väl till viss del tagit sån tid för att jag inte kunnat göra det i en riktig följd.
Korta stunder när storebror känt för att vara ute trots sjukdom. När solen skinit och jag inte haft tre miljoner andra saker som också måste ske på studs...

Har bestämt mig!
Löven ska vara väck när helgen är över.
Måndag morgon ska jag kunna ta itu med något nytt!!!
Igår fick jag hjälp av maken att få bort de högar jag hittills krattat ihop.
Det gav ny ork och vilja!
Det som är krattat ser så mycket bättre ut än den okrattade delen...

Sen tittar jag ut genom fönstret...
REGN!!!
Tänker nog inte kratta idag ialla fall...
">

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-02 09:57:05

Hihi det känns som att det skulle kunna vara jag som hade skrivit detta. Jag har exakt samma dilemma här hemma med löven

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela