småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hoppas det håller i sig...

Publicerad 2008-05-28 10:40:33 i Allmänt,

Vädret alltså.
Min sista lediga dag denna vecka.
Tvärt emot de flesta så går jag mot början av min arbetsvecka, när de flesta andra går mot slutet av sin...
Så kan det vara.

Imorgon och på fredag jobbar jag. Tror faktiskt att jag är ledig denna helg, så jag hoppas det vackra vädret håller i sig tills dess.

Idag tog vi en prommenad till dagmamman med storebror. Härligt värre och alldeles lagom långt för honom att gå. Lillebror slocknade i vagnen på vägen hem och sussar nu sött ute på bron. Tänk att få byta med honom.

Har lite att syssla med inne så jag kanske hinner vara ute en stund när storebror kommer hem igen.
">

Kommentarer

Postat av: syren

Publicerad 2008-05-28 18:41:53

Det ska bli varmt till helgen har de lovat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela