småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Halvslö lördag...

Publicerad 2008-05-04 15:29:07 i Allmänt,

Tog en rejäl sovmorgon igår...
Både jag och maken fick sova, ja efter att lillebror fått sin välling vid sextiden det vill säga : )

Storebror valde att sova länge han med (så vi kunde vila båda två...)
Han är väldans trött känns det som. Slö och inte alls sig själv...
Hoppas det har med återhämtning att göra, efter feber pärsen. Blir lite orolig när han självmant vill vila.

Nåja, vi har fått en hel del gjort ändå idag.
En del krattning, trots regnet på fredan.
Storebror har fått en riktigt cykel. Tvåhjul + stödhjul dvs...
Den var inte monterad alls!!! Miljoner delar och lite till.
Dessutom var instruktionen för en annan modell!!!
Stämde inte alls...
Efter en hel del huvudbry lyckades vi i alla fall få ihop den så att storebror kunde få provcykla.
Förstår att det kostar 250 kr extra om man vill köpa den färdigmonterad. Men jag kunde inte drömma om att det skulle vara sååå svårt!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela