småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Veckorna springer ifrån mig...

Publicerad 2008-03-17 14:04:37 i Allmänt,

Varje dag som går ger mig lite mer ångest.
Snart dags att börja jobba igen.
Lämna mina små killar hela långa dagarna.
Usch!
Fy!
Jag vill inte!!!
Mina dagar är ju inte de kortaste heller! 9:15-19:15 + minst 30 minuter till och 30 minuter från jobbet!!!! Handeln har underbara tider eller hur!

Jag vet, det är ett tag kvar.
Börjar inte förrän i slutet av maj men ändå.
Det är ju bara några ögonblick bort.

Tur ändå att vi beslutat att dela på sommaren. Jag är hemma mån - ons och maken tor - fre. Fast då jobbar ju jag varannan helg också... Säkrast att det märks ordentligt i plånboken om det ska vara värt det!
">

Kommentarer

Postat av: Gabriella Ivarsson

Publicerad 2008-03-17 14:11:35

Var med och tävla om en bloggdesign i min blogg! Ha en bra dag!

http://gabbgabb.blogg.se/1205758451_utlottning_av_bloggde.html

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-03-17 14:14:34

Ha en fortsatt bra dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela