småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tand nr. 2

Publicerad 2008-03-27 09:34:23 i Allmänt,

Lillebror har fått sin andra tand.
Tror jag.
Lite svårt att veta säkert. De är minimalt små och han vill inte visa dem.
Men jag är nog rätt så säker på att det är två små risgryn i underkäken nu.

Han har avvant sig själv den lille killen.
Jag duger inte alls.
Han kom väl på att han inte blev lika mätt av mamma som av maten.
Jag klagar inte.
Storebror fick tänder när han var fyra månader.
Det kändes!
">

Kommentarer

Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Publicerad 2008-03-27 09:44:29

Hej, kör en utlotting av en bloggdesign i min blogg :) Kika! jyees89.blogg.se/1206563481_ny_utlottning.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela