småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Oj , vad härligt väder!

Publicerad 2008-03-07 15:14:15 i Allmänt,

Hela veckan har solen strålat så härligt. Riktigt vintervackert! Särskillt som det har varit tilräckligt kallt så att snön som kom har fått ligga kvar, eller tinat bort helt i solen. Mindre is denna vecka alltså. HURRA!!!

Vi har faktiskt varit ut tre dagar nu. Äntligen har jag vågat sticka ut näsan med barnen. Sjukdomstiden är över för denna gång.
Ja, fram till måndag i alla fall. Då ska vi på återbesök hos doktorn så vi får väl se vad domen blir.
Fruktar det värsta faktiskt. Nu när lillebror har ätit hela sin penicillin kur för lunginflammationen så har han fått förkylnings symptom. Hosta, snuva, nysnigar och heshet... I
ngen av oss andra är förkyld så jag vågar inte riktigt tro på att allt är ok.
Jag kan bara hoppas.
I vilket fall så har ingen dött av lite frisk luft, och så påbyltad han är när vi är ute tror jag knappast det innebär någon fara för honom. Inte när hela medicinkuren är över i alla fall...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela