småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Mamma på vift 2

Publicerad 2008-03-11 21:14:16 i Allmänt,




Lyckades faktiskt smita iväg ett par timmar idag också. Var iväg och hjälpte en vännina skylta inför påsk. Skönt att få känna hur det är att jobba utan att måsta prestera mer än man känner för.
Uppvärmning liksom...

Härligt att känna att jag var till någon hjälp också, även om jag mest kände mig förvirrad till en början. Men jag kom snabbt in i gamla rutiner. Härligt att hålla på med något så pass kreativt som att skylta om i en butik, särskillt när man, som sagt, inte har några riktiga krav på sig. Och man inte behöver passa kassan eller göra annat butiksarbete parallellt...

Jag gillar verkligen att se alla påsk färger lysa upp det gråtrista vädret. Gult. Orange. Aningen rött och alla andra sprakande färger som gör att man känner våren närma sig!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela