småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dräneringen är uppskjuten.

Publicerad 2008-03-07 15:25:02 i Allmänt,

Ja, inte särskillt länge men ändå.

Försening på upp till en vecka innan de kommer igång. Jag längtar såååå tills de är här och gräver upp.
Jag vet att det låter konstigt men egentligen är det logiskt bara man tänker efter.

Ju fortare de sätter igån desto fortare blir de klara.
Ju fortare de blir klara desto större hopp om en härlig gräsmatta i vår.
Ju fortare de blir klara destor fortare kan vi fixa vår gillestuga och få ett riktigt tv rum!

Just nu är det hål i både vägg och golv i gillestugan. Datorn ska också ner till angränsande rum men vi vill inte flytta ner någon teknik förrän allt är klart, tänker på slipdamm och så.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela